Kapott már a Jászkunságban az MVM-től 165 ezer forintos villanyszámlát? Megtörténhet

Megosztás

Ismét egy furcsa véletlen tévedés a szolgáltató részéről. Egy szinte nem is lakott lakásnál próbáltak ilyen összegű számlát ráverni az ingatlan tulajdonosára, aki azonban nem hagyta magát, határozottan fellépett és nem hallgatott az első ügyintézőre, aki ki is akarta fizettetni a számlát. Természetesen az MVM hibázott.

A konkrét történet főszereplője K. Klaudia, aki a közösségi médiában el is mondta a részleteket, hogyan próbált lenyomni a torkukon az MVM egy ilyen teljesen abnormális összegű számlát.

A fiatal hölgy szerint mélységesen felháborító a dolog. Van egy lakásuk, amit akkor használnak, amikor hazajönnek Németországból látogatóba. Nagyjából 4 hét/év. Gondolták, kiadják albérletbe, hiszen a második babájukkal várandós, így mostanában nem fognak sűrűn hazalátogatni. Bement az MVM fiókba, lediktálta a villanyóra állást, és kért rá egy végelszámolást. Minden gördülékenyen ment, kedves, segítőkész volt az ügyintéző. Pár nappal később megkapta az elszámolást, 7 hónapra 165.000 Ft-ról.

Sejtette, hogy valami hiba történt. Hívta az MVM-et telefonon, kérdezte, mi az oka annak, hogy ilyen hatalmas összeg került megállapításra. A telefonos ügyintéző hölgy szerint semmi hiba nem történt, jó az összeg, fizessem ki. Mikor felhívta a figyelmét rá, hogy egy szinte lakatlan lakásról beszélünk, ahol semmi fogyasztásuk nincs, akkor azt mondta, “biztos egy ezer éves szar hűtője van, ami viszi az áramot.” Természetesen nem hagyta annyiban, előkereste az előző villanyóra állásokat, ahol szépen látszik hogy az elmúlt 3 évben 300 és 500 KW között fogyasztottak. Nagy nehezen sikerült kiokoskodni, hogy a villanyóra állást (3590 KW) fogyasztásként könyvelték el.

Senkinek nem tűnt fel, hogy a januári leolvasáskor 3290 KW-on állt az órája és nem reális ez az összeg, amit kiszámláztak. Felhívta az MVM-et még egyszer, elmondta nekik, hol a hiba, mondták, hogy “Hát igen, látják ők is,hogy ez nagy összeg, viszont nem volt egyértelmű a számukra, hogy a lediktált villanyóra állás az a fogyasztás, vagy a tényleges óraállás.”

“Legyetek óvatosak, nálam kirívó volt a különbség az eddigi befizetett számláim és a végelszámolás közt, de lehet valakinél nem lesz ennyire egyértelmű. Ha nem vagyok erőszakos és talpraesett és hallgatok az első ügyintézőre, akkor kifizetem ezt a hatalmas összeget” – fogalmazott Klaudia. Ez tehát egyetlen ügy, amit megismerhettünk, vajon hány esetben tévedhetett még Jász-Nagykun-Szolnok megyében is az MVM szolgáltató a fogyasztók kárára? Hasonló a helyzet, mint a boltokban, amiről nemrég a Borsod24 hosszabban is írt, hogy a szolgáltatók is valahogy mindig a mi kárunkra tévednek véletlenül…

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kapcsolódó cikkek